24 juli 2008

My Life is Sweet

Iedereen die me goed kent, weet dat ik vind dat ik een beter moeder ben omdat ik werk. Het evenwicht tussen het werkleven en van het huisleven helpt me gezond te houden en niet krankzinnig te worden. Ik heb alles ik ooit wilde. Ik wilde de droombaan, veel jonge kinderen en een super sexy hot, hot, hot echtgenoot. En ik moet zeggen, heb ik mijn doelen bereikt. Mijn leven is perfect! Goed… misschien niet perfect , maar ik kom vrij in de buurt. Ik ben een echtgenote. Ik ben een moeder van drie kids. Ik ben eigenaar van een groot huis met tuin. Ik heb de diploma's op zak en een goede baan. Oja… en ik heb twee katten!

Als het hebben van alles zo perfect is, hoe kan het dan dat ik me overwerkt voel, een werkster, politie, scheidsrechter en ga zo maar door in mijn eigen huis en heel misschien gek ga worden van het hebben van alles. Er is niet genoeg tijd in de wereld om het allemaal met succes te handhaven. Elk aspect van mijn leven eist elke seconde van mijn tijd. Ik zou bij mijn baan beter kunnen zijn als ik geen gezin had en ik zou een betere vrouw en een moeder zou kunnen zijn als ik geen baan had.

Natuurlijk, zelfs ALS ik het allemaal kon teruggeven, weten we allemaal dat ik het niet zou doen. Uiteindelijk is dat wie en hoe ik ben. Ik zal blijven sterk te zijn in een poging succesvol te zijn. Ik zal genoegen nemen voor het minder dan perfect zijn in alles wat ik doe, zolang ik maar alles kan doen. Bovendien, ik ben er aan gehecht en ik hoop dat het gevoel wederzijds is. En vergeet niet, voor een buitenstaander LIJKT mijn leven perfect. Voor mij, is dat werkelijk het enige wat telt!

0 berichten:

 
blog template by suckmylolly.com